Skip to main content

Klachtenregeling

Trainwise neemt als uitgangspunt dat een klacht nooit ten onrechte wordt geuit. Een klacht wordt dus altijd serieus genomen.

Wij willen leren van de mening en het gevoel van degene die meent een reden tot klagen te hebben over de werk- en handelwijze van Trainwise en zijn diensten, ook als bij nader onderzoek blijkt dat de klacht weerlegbaar is.

Elke reactie op de uitvoering van de voorbereiding van een training, van de training zelf en van de nazorg, of op de administratieve afwikkeling van een trainingsopdracht geeft ons informatie over mogelijke verbeteringen.

Mocht u een klacht hebben dan dient u die, voorzien van een duidelijke beschrijving van de aard en de omstandigheden van het feit waarover wordt geklaagd in te sturen per mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) aan Erwin Nelissen, onder vermelding van de datum waarop de aanleiding tot de klacht ontstond.

Trainwise garandeert dat uiterlijk binnen twee weken na het insturen van een klacht een gefundeerd antwoord schriftelijk zal worden gestuurd aan de klager. Ik zal persoonlijk het antwoord toelichten, telefonisch of via een Teams call.

Elke klacht zal met discretie worden behandeld, naast met de direct bij de afhandeling betrokken mensen wordt met niemand over de klacht gesproken.

Klachten en de wijze van afhandeling worden door ons geregistreerd en voor de duur van een jaar bewaard ten behoeve van eventuele nadere referentie.

Bedankt voor uw aandacht.

Trainwise
Laplacestraat 41
1098 HR Amsterdam